Saturday, February 26, 2011

Kenapa aku saja yang kena???


Nak cakap macam mana pun tak tau..nak marah ke, nak sedih ke, nak geram ke atau pun nak gelak, hmmm. Baru je hari jumaat haritu aku dah selesaikan semua saman kereta aku, tetiba harini aku keluar pergi main bowling dengan member aku kat Time Square, aku park  motor kat bawah tu kena saman pulak. 

 ( sekadar gambar hiasan )

Ok aku terima sahaja kalau dah itu kesalahan yang aku lakukan tapi yang pelik dan buat darah aku naik tu, member aku park motor dorang sebelah motor aku je. Tapi kenapa motor aku sahaja yang kena saman, dorang tak kena?? Ini yang memusykilkan aku. Tak kan sebab motor aku nampak ala-ala motor racing dan motor dorang nampak standard jadi motor aku di chop motor mat rempit dan disaman...Pelik-pelik... Tapi kalau betul la sebab tu dimana keadilan yang dikatakan.

(sekadar gambar hiasan)





Gambar : Google

2 comments:

Unknown said...

tukang saman jeles ngan moto wan..tu yg dia kasi surat cinta tu :p

Wan said...

itu le tu chii..bru je settle dah nk kena g brtur pnjg lg...ayaikkk ;)